[D66] Garmonbozia, Nationaal zaklopen: Tricks van Alex (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Jul 14 11:11:36 CEST 2013

Op 1 mei j.l. belichtte ik wat tekens die een ieder op de Dag van
de Inhuldiging had kunnen zien. Inmiddels weet ik meer...

* In het Koningslied ging het voortdurend om drie vingers. Volgens,
      http://en.wikipedia.org/wiki/Fingerspelling
   staan ze voor,
      W - 3 opgestoken vingers
      Y - 3 ingetrokken vingers
   Het Y-teken is het Satansgebaar. Terwijl de meesten zullen hebben
   gedacht dat men refereerde naar de W (van Willem-Alexander), maakte
   men heimelijk het Satansgebaar Y. Vaak doen mensen dingen zonder
   te beseffen wat men doet.
      [Merk overigens op dat ook het V-gebaar het Satansgebaar zij
      (vandaar dat Vrijmetselaar Churchill het maakte en vandaar
      dat mensen elkaar in de sixties 'Peace' - Piece of Work, een
      Bouwstuk - toewensten) en dat het L-gebaar het Eenhoornsgebaar
      zij]

* Het voorgaande is de reden waarom aan het Amsterdamse Y het Konings-
   lied ten gehore werd gebracht. En zoals ik eerder toonde hing hier-
   boven het Vrijmetselaarssymbool Passer en Winkelhaak (waarvan men
   evenens moest geloven dat het om Willem-Alexander ging) aan de
   voormalige Shell-toren,
      http://static1.parool.nl/static/photo/2013/5/4/7/20130313115134/media_xl_1565092.jpg
   En de inhuldiging zelf vindt grondwettelijk plaats in,
      Amsterdam = A + M + Sterdam =
                = Apollo + Mercurius + Melkweg =
                = Orthos/Typhon/Set/Satan
   Dit verklaart het 'I AMsterdam' logo,
      http://www.iamsterdam.com
      http://www.iamsterdam.com/includes/img/logo-iamsterdam.png
      [Klikt men op de eerste link dan ziet men het logo en klikt men op
      de tweede link dan staat er heimelijk 'sterdam'. Maar ja, wie let
      er op dergelijke dubbelzinnigheden ?]
   Hier staat niet dat men Amsterdam zou zijn (I am Amsterdam) maar dat
   de A en de M *samen* I (Romeinse 1) zijn aan *dezelfde kant* van de
   Melkweg (Sterdam). Apollo en Mercurius als de twee hemelse honden zijn
   niet langer gescheiden door de Melkweg. Ze zijn 1.
   Amsterdam is overigens de stad aan de Amstel,
      Amstel    = A + M + stel = Apollo + Mercurius =
                = Orthos/Typhon/Set/Satan
   Uiteraard scheidt het,
   de *twee* delen van Amsterdam. Vandaar het het *het* Y is en niet *de*
   Y. Satan is immers *on*zijdig want is *dubbel*zijdig. Satan is de 2
   die samen 1 zijn.