[D66] Kroongetuige liquidateproces

Nord protocosmos66 at gmail.com
Wed Jan 30 07:36:16 CET 2013

Ja inderdaad, het wettelijk primaat van de voornamen in de symbolische
orde dient niet uit het oog verloren te worden.
Zo is een van mijn voornamen van mijn subject Wilhelmus. Dus een
potentieel wettelijk opvolger. (Beatrix kan immers ook gelezen worden
als Be-a-tricks.)

Nord

PS:  Ik stel het op prijs dat Bakker bereid is mijn subject te sponsoren
met bedrijfskapitaal om toegang te krijgen tot de facebook pagina. :-)