[D66] Wijers, arme man

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Wed Feb 6 20:22:57 CET 2013

Ik vond het al zeer vreemd dat een van de prominenten van de partij waar je
historisch gezien de meeste republikeinen tegenkomt opeens tot voorzitter
van dit monarchistische theekransje werd gebombardeerd. Of heeft LJ "Brilly
the Kid" Brinkhorst gezien zijn speciale relatie met de familie van Oranje/
von Amsberg hierin een sturende rol gespeeld?

Ernst Debets/

Zaanstad