[D66] Syriasitis

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Aug 29 11:21:17 CEST 2013

Bij de zaak Syrie gaat het niet om wat het regime van al-Assad
al-dan-niet gedaan zou hebben, het gaat om de westerse inmenging
en manipulaties. Immers: hetzelfde ziet men bij andere landen die
ten prooi vielen aan de Arablische lente - en daar gaat het niet
over het al-dan-niet gebruiken van gifgas.

Egypte is het mooiste voorbeeld: eerst geeft de westerse propaganda
hoog op over Hosni Mubarak, dan is het goed als deze engerd het
veld ruiimt, vervolgens is het prima dat er verkiezingen zijn en
als deze niet het gewenste resultaat hebben is het niet meer dan
democratisch als het leger een gekozen president Mohamed Morsi
afzet. De westerse propaganda draait alle kanten op teneinde zoveel
mogelijk schade aan te richten. Daar waar het gaat om de oorlog
tegen Iraq en tegen Libie loog het westen glashard, om van het arme
Afghanistan nog maar te zwijgen. En nu weer Syrie.

Vraag is wie achter het aanzetten tot tweedracht in de Arabische
landen zit. Het perfide Israel lijkt mij een prima kandidaat,
http://www.ad.nl/ad/nl/13868/Burgeroorlog-in-Syrie/article/detail/3499774/2013/08/28/Israelische-spionnen-hoorden-Syrisch-regime-over-gifgasaanval-praten.dhtml
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/3498130/2013/08/25/Israel-wil-Amerikaans-antwoord-op-Syrische-misdaden.dhtml
Er is geen land dat zoveel baat heeft bij het vernietigen van
Arabische landen als Israel. De gelijkgeschakelde Nederlandse
media juichen dagelijks het uitbreken van een nieuwe oorlog toe
en op voorhand moeten we medelijden hebben met zielige joden die
zich nog even rap een gasmasker aanschaffen teneinde een gasaanval
van de kwaadaardige al-Assad te overleven. Getverderrie !

Zelf wordt ik onpasselijk als het journaal ene Lex Runderkamp laat
opdraven. Deze deugniet predikt nu al jaren oorlog tussen zoveel
mogelijk Arabieren. Als'ie in beeld komt dan weet men nog voordat
er een woord gezegd is dat er een forse leugen gelanceerd zal gaan
worden. Geef mij maar Arnold Karskens - die relativeert tenminste
dergelijke beschuldigingen.

Grappig is dat gekke Henkie met z'n Patriot-raketten Turkije tegen
Syrie zit te beschermen terwijl Turkije niets liever wil dan Syrie
in de rug aan te vallen. Maar Nederland is dan ook al jaren de weg
kwijt. Niets is ons arme land te dol.

Het wordt tijd voor een Nederlandse lente.