[D66] Suicidaal

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Thu Aug 8 15:52:52 CEST 2013

De Rooie Rat ken ik nog uit mijn eigen rode jaren. Nou ja, jaar. Lang
geleden. Dat ie nog bestaat.
Ben het trouwens wel eens dat die compromisoppositie nergens toe leiden kan!

Hehe, Henk, tja, die vertaalmachines. Krijg jij ook altijd van die kromme
google-mails van mooie Russische vrouwen, of treft dat lot alleen deze
vuige neoliberaal?