[D66] Fair Warning: Julian Assange's "Cyberphunks"

Nord protocosmos66 at gmail.com
Mon Apr 29 07:17:13 CEST 2013

On Sun, 28 Apr 2013 22:34:45 +0200 "Erik van den Muijzenberg
<muijz at dds.nl>" wrote:
> Ben je wel goed bij je hoofd? Die tekst is ruim vijfduizend woorden.
> Je denkt toch niet dat we dat allemaal gaan lezen?
Waarom niet? Een beetje intelligente lezer neemt er de tijd voor of
scant het door.
Dat u niet goed wordt van een paar duizend woorden in een posting kan ik
niet helpen, we lijden allemaal wel eens aan een korte attentiespanne op
internet.

> Voortaan graag de korte samenvatting.
Dank voor uw advies.

> Voor straf een liedje zingen, en als je zo doorgaat stop ik je achter
> het spamfilter van dr. MAF.

Ik Willem niet,
Ik Willem niet,
van den Muijzenberg, iedereen Kierewiet