[D66] Leestip/Kijktip: Interview met Thom de Graaf

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Sep 8 11:28:10 CEST 2012

Zowel WebTV als uitgeschreven...
http://www.nu.nl/achtergrond/2903646/onderwijs-minder-sexy-dan-europa.html
http://www.nu.nl/nieuws/2903656/kroonjuwelen-niet-zo-belangrijk-d66.html

Citaat: "Het klinkt misschien gek uit mijn mond, maar ik vind die
kroonjuwelen niet zo belangrijk. Ik heb als minister zelf gestreden
voor de gekozen burgemeester en als fractievoorzitter ben ik bezig
geweest met het referendum en een andere kiesstelsel."
"Maar dat zijn verbeteringen die ik zo zou inwisselen voor andere. Het
zijn symbolen van onze vernieuwingswil. Het gaat me niet om de gekozen
burgemeester of het referendum. Wij willen de democratie levendig
houden. D66 is meer dan alleen de gekozen burgemeester en het
referendum."