[D66] Brits 'KNMI': Na 1997 geen opwarming Aarde

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Oct 14 13:49:24 CEST 2012

Dit is niet nieuw, uiteraard. Dit weet men al sinds 1997. Temperaturen
varieren, dit hebben ze altijd al gedaan en zullen ze altijd blijven
doen, maar dit zegt niets over het klimaat.

Het rare is dat het Noordpoolijs dit jaar inderdaad kleiner was maar
dat de klimaatalarmisten, met hun dedain voor de wetenschap, dit ontgaan
is. Kijk maar op mijn webpagina (ik houd het nog steeds mooi bij),
    http://www.fluks.combidom.com/climate/index.htm
of op,
    http://www.metoffice.gov.uk/research/news/sea-ice-2012

De cijfers waarover thans gesproken wordt heb ik overigens niet kunnen
vinden.