[D66] Totale studenten lening een ramp

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Thu Oct 4 12:02:45 CEST 2012

Als ik het wel heb is ook ons D66 voor het 'sociaal leenstelsel'
(verkiezingsprogramma).

Ik vond die langstudeerboete een stuk logischer.. En hij blijkt te werken,
de afgelopen maanden hebben alle universiteiten een grote piek gehad in de
aantallen afgestudeerden..

Hoewel het allerbest natuurlijk was dat je vroeger er nog dingen naast kon
doen - om homo academicus te worden. Maar dat is al in de jaren '70
verlaten met het 'Hoger Onderwijs Voor Velen' (Pais).

Op 3 oktober 2012 23:51 schreef Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl> het
volgende: