[D66] GroenLinks verslikt zich in kernwaarden

Antid Oto protocosmos at home.nl
Mon May 21 14:57:25 CEST 2012

Kernwaarden is inderdaad een vaag begrip. Bij groepswaarden kan ik me nog iets
voorstellen. Maar maakt D66 het met haar neoliberale richtingwijzers ook niet
nog bonter? En als je kernwaarden met richtingwijzers combineert krijg je dan
niet de "immoral ethics" en "unethical moralism" die D66 zo kenmerken? (LTN,
pg.125) en.. heeft de flux van Dr. Fluks zelf een kernwaarde of richting? Of is
de ontkenning hiervan juist een kernwaarde of richting: moreel en ethisch
nihilisme? De negatie van de flux, of de affirmatie van de flux: thats the
question... fiat crux.