[D66] Less Than Nothing: Den or Othing

Antid Oto protocosmos at home.nl
Sun May 20 15:58:45 CEST 2012

De lege verzameling (the void)  is pure being (Badiou) , zoals ik Zizek lees is
"den" niet being, maar pre-ontologisch being. Den is dus niet de lege
verzameling of 0. (Als D en 66 ,D66 = ? , dan is Den ongelijk ?... een verschil
van precies 66...).
Zizek spreekt verderop over 2 vacuüms.

Trucjes met taal (neologismen e.d.) zijn essentieel voor begripsvorming, de
begrippen waarop jij je baseert, zijn immers ook door trucs, experimenteren en
intersubjectieve consensus tot stand gekomen. Nee, die oude Grieken waren zo dom
nog niet...