[D66] D66 loopt achter God aan

Antid Oto protocosmos at home.nl
Wed May 16 13:33:24 CEST 2012

On 16-5-2012 10:39, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

>  en van Gogh werd geestesziek door het schilderen van Zonne-
>  bloemen.

Nee, dat is onjuist Dr.  0x*666*C756B73.

>  Inhoudelijk bezien is het raar dat In 't Veld en Van der Ham een dergelijk
>  initiatief zouden steunen. Die zijn immers als Vrijmetselaar tegen God (en
>  derhalve beslist geen atheist).
Weer een onjuiste verdraaing: Vrijmetselaars zijn voor een God, voor een opperwezen.

(Maar de parousie laat uiteraard nog op zich wachten...)

>  Zelf vind ik het raar dat een politieke partij een dergelijke werkgroep zou
>  hebben. Maar goed, ik ben dan ook een echte atheist...

Godsdienst is politiek, de bourgeois klojo's van D66 begrijpen dat zeer wel.

Ik denk overigens niet dat je een echte atheïst bent, want je stelt
herhaaldelijk de Zon gelijk aan God.
Dus blijkbaar toch een godsbegrip?

> Zie in deze barre
>  tijden liever een werkgroep die Eurosceptisch zij - die het nodige tegengas
>  geeft bij de ongebreidelde Eurofilie die momenteel gans Europa om zeep helpt.
>  Het blijft raar dat het politieke centrum weigert na te denken over Europa
>  terwijl men dit in de politieke vleugels wel doet.

Inderdaad, gisteren een krachtig betoog van Tariq Ali tijdens het Subversive
festival (te volgen via internet stream).