[D66] Rutte op SGP Jongerendag

Antid Oto protocosmos66 at gmail.com
Mon Mar 12 16:23:52 CET 2012

On 11-3-2012 22:57, T. Jouwstra wrote:
> Pechtold, wil weten welke afspraken de VVD met de SP heeft gemaakt, want daar
> refereerde hij gisteren op de SGP jongeren dag aan. Handig!

SP of SGP? Ik neem aan dat de  G bij je vast zit. Ik ben het met die eikel van
Grunberg in de VK eens vandaag: Rutte heeft geen ideeën. In die zin is zijn
clueloze toespraak voor jonge gereformeerden op te vatten als een toenadering
tot de eveneens idee-loze bourgeois partij D66.
Zou de rustloze heraclitische peilingflux , met de SP als de grootste, nog
invloed hebben gehad bij de beslissing van Rutte om SGP steun te vinden?

Rutte heeft wellicht Dieu á venir in zijn hoofd gezet.