[D66] de filosofie van het filibusteren

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Thu Jun 14 12:10:35 CEST 2012

We zijn het roerend eens, Ernst. Ik bedoel, het mag allemaal, dus ze kunnen
er gebruik van maken. Het ongemak ligt in de vrees dat potentiële SP of PVV
stemmers het allemaal nog prachtig vinden ook.

Iets heel anders: hadden wij hier op de lijst al met elkaar uitgewisseld
dat Henk Elegeert is overleden? Trouw lijster immers van het eerste uur. Ik
mailde ook veel één op één met hem (over allerlei religieuze uitwassen), en
ineens werd het stil aan de andere kant. Vond op het internet een
overlijdensadvertentie, eind april al, zeer onverwachts.

Groeten,

Bert.

Op 14 juni 2012 12:06 schreef Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl> het
volgende: