[D66] d66=vvd

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Thu Jul 26 14:08:01 CEST 2012

Nu moet je toch eens je verstand gaan gebruiken Oto!
D66 is er bij de gratie van het naar rechts trekken van de VVD. De linkervleugel van de VVD bestaat kennelijk al enige tijd niet meer (zie o.a. het vertrek van Voorhoeve richting D66). Ik durf zelfs te stellen dat D66 zich onderhand aan het opwerpen is tot hoeder van het Liberale gedachtengoed in tegenstelling tot de VVD, die zich zelfs liet verleiden tot steun van een rechts-populistische afvallige (PVV). VVD is blijkbaar meer pluchegeil dan D66. Pechtold heeft gelijk als hij zegt "Rutte en ik kunnen zaken doen".Daaraan moet je denk ik toevoegen: maar dan wel als de VVD meer naar links trekt. Mocht de VVD alsnog door hun pluchegeilheid zich weer (in het ondenkbare geval) tot samenwerking met PVV laten verleiden om alleen maar jouw vriendje uit Boxmeer buiten de deur te houden , dan wel zonder D66.

Ernst Debets/
Zaanstad