[D66] Garmonbozia: Da Vinci Code

Antid Oto protocosmos66 at gmail.com
Sat Jul 21 19:10:23 CEST 2012

On 21-7-2012 17:30, Erik van den Muijzenberg wrote:
> Quoting "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at combidom.com>:
>
> <heggeschaar>
>
> Geen zin om al dit soort onzin te lezen.

> Gymnasium-leerlingen met een teveel aan vrije tijd?

> Natuurlijk, professor, natuurlijk.
> Maar geestelijk gezonde mensen beschouwen dit gewoon als
> woordspelletjes, leuk voor een boek of een film.
>
> Harry Mulisch was er ook goed in. Die heeft een boek geschreven
> - De verteller - dat bol stond van de toespelingen.
> Helaas hadden de meeste lezers geen tijd om die onzin allemaal
> te ontraadselen, dus schreef Harry nog een boek - De verteller
> [...]
Wereldraadsel is misschien niet het goede woord, Fluks ontkent immers de wereld...

Maar eh.. een parijzenaar met teveel tijd leest de (rechtse) Hermans?
Ik kwam laatst een boekje tegen "Muijzenhol" over Hermans, en dacht dat is wat
voor onze apolitieke Erik...
http://www.historischnieuwsblad.nl/nl/artikel/6132/muizenhol-nederland-volgens-willem-frederik-hermans.html