[D66] Wat eten D66ers

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Fri Jan 13 22:03:13 CET 2012

Henk,

Eens dat dit waarschijnlijk een bijvangst is van een marktonderzoek van onze
lokale kruidenier. Toch wel geinig dat ik als D66-er tot een 19%
minderheidsgroepering behoor. Anderzijds zorgt deze groep er kennelijk voor
dat het assortiment in het winkeltje van Dick Boer redelijk gevarieerd
blijft. Misschien bij volgende gelegenheid maar eens vragen wat ze met dit
soort onderzoeken denken te bereiken. Als mede eigenaar (aandeelhouder
Ahold) van deze toko heb ik daar wel recht op, denk ik.

Ernst Debets/
Zaanstad