[D66] Wat eten D66ers

Antid Oto protocosmos66 at gmail.com
Fri Jan 13 10:23:21 CET 2012

De welbekende preoccupatie van de bourgeoisie...

Jazeker at Sinterklaas Turks: hij woonde zelfs in Turkije. Dus je poging om in
jouw optiek verderfelijke multiculti invloeden weer op de agenda te zetten is
historisch gezien een belachelijke zaak.  Die Vreekamp toch. Had je niet ff
kunnen googlen voordat je deze vraag stelde?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicolaas_van_Myra