[D66] Kijktip: Hoe Goldman Sachs staatsschuld wegtovert

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Feb 13 15:59:25 CET 2012

  Henk Elegeert <h.elegeert at gmail.com>,
>Leuk, en ben benieuwd, maar Griekenland kan dan toch ook Goldman Sachs
>officieel aanklagen wegens deze 'wisseltruc' ? Europa kan toch ook
>alle handelingen door Goldman Sachs verbieden?

  ...het is heel belangrijk...

  Zowel de Griekse als de Italiaanse premier als de ECB-directeur zijn van
  Goldman Sachs. Alle financiele adviseurs van de laatste Amerikaanse
  presidenten zijn van Goldman Sachs. Oftewel: degenen die alle problemen
  hebben *veroorzaakt* willen ons thans doen geloven dat zij de enigen
  zijn die de door henzelf veroorzaakte problemen zouden kunnen *oplossen*.
  Uiteraard moeten we ze dan de daartoe nodige extra bevoegdheden geven...

  Trekt men de handel na (staat gewoon bij WikiPedia) dan vindt je *dezelfde*
  dingen als de Nazi's ooit over 'Rijke Joden' zeiden... Uiteraard zijn het
  allen Vrijmetselaars.

  Zeker kijken, lijkt mij. Dit zijn ongelovelijke schurken.
  En - uiteraard - loopt D66 hier vrolijk achteraan.