[D66] Garmonbozia: VVD-congres ging over Zonsverduistering

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Aug 27 12:13:04 CEST 2012

  Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl>,
>En deed zich ook zoiets voor tijdens de speeches van respectievelijk
>Ds.Gremdaat, Jan Terlouw en Alexander Pechtold gisteren op het congres van
>D66? (alle sprekers stonden achter een walgelijk lelijk neongroen
>spreekgestoelte).

  Het spreekgestoelte staat in het filmpje op,
     http://www.d66.nl/actueel
  Ik zie niets bijzonders aan het spreekgestoelte. Wel aan de leuze,
     En nu vooruit (anagram voor: 'Nou uit roven')
  en aan het D66 logo (mogelijk betreft het een abstracte vorm voor de
  Zonsverduistering - zoja, dan is dit wel erg ver gezocht).