[D66] Garmonbozia: Lesbisch is homosex; weigerambtenaar mag niet langer verenigen

Erik van den Muijzenberg muijz at dds.nl
Fri Aug 17 13:46:40 CEST 2012

Quoting "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at combidom.com>:

> Lesbisch is homosex; weigerambtenaar mag niet langer verenigen

<heggeschaar>

>    - 'Lesbian' is een anagram van 'In Sable' en *in* het Zwaard/*Sabel*
>      van Athena staat de Midzomerse Zonsverduistering zelf.

Ehm... professor?
Een sabel (steekwapen) is in het Engels een 'sabre' (British English) of
'saber' (American English).
Het begrip 'sable' bestaat wel in het Engels, maar het staat voor iets
anders, namelijk de martes zibellina oftewel sabelmarter.

(Dit detail doet er overigens weinig toe. Ook als 'sable' in het Engels
wel voor het steekwapen zou staan is het gedaas van prof. MAF natuurlijk
onzin.)

>   De ambtenaar in kwestie is, zoals bij het feitenrelaas betoogd,

Ach jee.
Een feitenrelaas is toch echt iets anders dan wat astronomie en zotteklap
doorelkaar husselen, daartoe aangezet door je paranoide bovenkamer met wat
bedradingsdefecten.

>      Niet langer gedogen van de weigerambtenaar
>   is hiermee hetzelfde als,
>      Het vernietigen van de Mensheid

Juist ja.
Momentje...

<kijkt uit het raam>

Vreemd, de mensheid bestaat anders nog steeds.
Enfin, gaat u verder professor.

>   Vandaar dat het allemaal over Satan gaat. Vandaar dat de voorstanders
>   van dit alles zo verhit overkomen en vandaar dat wij niet mogen weten waar
>   dit alles nu eigenlijk echt over gaat. En vandaar dat het met de meeste

Dat zeg ik: zotteklap uit een paranoide bovenkamer met wat bedradingsdefecten.

(Ik herhaal het nog maar een keer: lijsters, wat is het D66-standpunt inzake
bemoeizorg? We kunnen de stakker toch niet laten ronddarren in zijn paranoia?)

Met vr.gr.,
Erik vdMb