[D66] Garmonbozia: Olympische Gedachten (4)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Aug 7 11:40:41 CEST 2012

  Joris van den Wittenboer <jwittenboer at home.nl>,
>Maar dat is nog heel wat anders dan twee extra ringen die je niet ziet.
>Wie zegt me dan dat er niet 4 extra ringen zijn die je niet ziet, of
>willekeurig hoeveel? Men kan oneindig veel ringen verstopt hebben achter
>oneindig veel witte ringen.

  Het gaat om het verhaal.

  Het is niet zomaar een verhaal - het verhaal is *echt*. De ganse mensheid
  voert een idioot toneelstuk op en volgens het scenario zitten wij in de
  hel die ommuurt zou zijn door de Melkweg, reincarneren we aan de lopende
  band en zijn we vertrouwd gemaakt met de meest idiote dingen die in het
  geheel niet bestaan.

  Ik beweer hier zo nu en dan dat er rare dingen aan de hand zijn in de
  wereld (en bij D66). Ik beweer dat de wereld niet bestaat maar bedacht
  is en dat er achter datgene dat iedereen kan zien, iets anders schuil
  gaat. De clubs die ons dit aandoen zijn Hervormde Christenen, Joden,
  Rozenkuizers, Vrijmetselaars en dergelijke. Het grootste succes dat deze
  lieden tot nu toe geboekt hebben is de Tweede Wereldoorlog en momenteel
  zijn ze met hun Euro overduidelijk de Derde Wereldoorlog aan het voor-
  bereiden. Ze vertellen altijd hetzelfde verhaal (over 2 honden) maar
  mensen wanen dat het steeds over *iets anders* gaat en trappen elke keer
  in *exact dezelfde* val.

  Probleem is dat de meeste mensen (zelfs velen die lid zijn van voornoemde
  clubs), het niet kunnen zien omdat ze door deze lieden zijn gehersen-
  spoeld. Wie goed kijkt, ziet het weer wel. En regelmatig zijn er zaken
  waarbij iedereen zou kunnen zien dat er iets niet klopt. Bijvoorbeeld
  met de Olympische Ringen. Ik betoogde dat er 9 ringen zijn in plaats van
  5 en maakte met name gewag van het bestaan van een Witte Ring. Ik weet
  dat dit zo is omdat ik het verhaal *wel* kan zien.

  Gisteravond zag ik in een TV-reclame de Witte Ring en dus heb ik de
  reclame opgezocht. Ik kan nu ook met plaatjes van deze lieden zelf
  bewijzen dat er wel degelijk een Witte Ring in het Olympische logo staat
  afgebeeld. Ik heb het verhaal (weer eens) goed gezien.

  Het zijn niet oneindig veel ringen omdat het gaat om de 7 kleuren van
  de regenboog plus Wit en Zwart. Die 9 kleuren corresponderen met 9 goden
  (Zeus/Jupiter komt twee maal voor omdat er nu eenmaal zowel een Zon als
  een planeet Jupiter bestaat), met 7 dagen van de week, met 7 metalen,
  7 huppeldepup, enzovoort (het is het 7x7 raadsel).

>Maar nog belangrijker... Wat is het gevolg hiervan dan?
>Men domineert de wereld toch niet omdat men een 'gekleurde' ring achter
>een witte kan verstoppen?
>En welke invloed zou dat dan moeten hebben op mensen die dit 'niet'
>zien. Als je het niet ziet wordt je toch ook niet gehersenspoeld?

  Wie het niet kan zien, is reeds gehersenspoeld. De meesten van ons zijn
  vrij stevig gehersenspoeld maar juist omdat we het zijn, beseffen we
  het niet. Vrijwel alles wat mensen denken, is onjuist. Vrijwel niets
  wat mensen om zich heen kunnen zien, bestaat. Het zijn decorstukken
  die een illusie creeeren, meer niet. We zien domweg niet wat we *wel*
  voor ons hebben. En dit is keer op keer iets volkomen weerzinwekkends.

>Bendes hebben ook hun 'tekens' om met elkaar verholen te communiceren.
>Is het zoiets? Is het het laten zien aan anderen dat ze ook bij de groep
>horen? Wat is het gevolg van extra onzichtbare ringen?

  Dit speelt eveneens. Degenen die de kluit belazeren mogen elkaar niet
  voor de voeten lopen. Daarom is met vrijwel alle logo's iets mis.

  Het zijn allemaal trucjes. Als men de trucjes kan zien, heeft men het
  zo door. Dan ziet men dat men maar iets krijgt voorgetoverd dat niet
  echt bestaat.