[D66] Garmonbozia: Olympische Gedachten (3)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Aug 3 14:41:01 CEST 2012

  Antid Oto <protocosmos66 at gmail.com>,
>Volgens mij heb je hoog nodig een hersenspoeling tegen de hersenspoeling nodig
>zodat je weer objectief naar de wereld kunt kijken... Als je onzichtbare oranje
>ringen begint te zien, dan hallucineer je mogelijk.

  [Het komt niet van mij, het komt van de bobo's van de Olympische Spelen.]

  Ik zie het omdat ik het verhaal ken - en dan is het kinderlijk eenvoudig om het
  te zien. Het trucje is steeds hetzelfde: naast de fysieke schijnwereld van
  Mercurius (die iedereen kan zien - ik dus ook) is er ook een verborgen
  wereld: de werkelijkheid van Apollo. Het gaat er om die verborgen werkelijk-
  heid te zien want alleen dan heeft men door wat er mis is met de wereld van
  Mercurius. Apollo waarschuwt onophoudelijk voor de wereld van z'n broer !

  Erg leuk is het niet, wat je ziet. Je ziet oplichting en bedrog, moord en
  doodslag, oorlogen en andere ellende. 'Garmonbozia' komt uit de TV-serie
  Twin Peaks en als ik het goed begrepen heb, dan staat het voor het sadistische
  genot waarmee Vrijmetselaars onschuldigen/onwetenden corrumpteren, kapot maken,
  en zelfs doden. Ze mogen dit ongestraft doen want Justitie is in handen van de
  Vrijmetselarij en Vrijmetselaars mogen elkaar niet voor de voeten lopen bij de
  jacht op mensen.

  Denk maar aan de zaak Sylvia Millicam: ze werd vermoord door Orthomoleculaire
  (da's dus Satan) Vrijmetselaars, de Inspectie voor de Volksgezondheid weigerde
  daarom actie te ondernemen, Justitie weigerde iets te doen, de Vereniging tegen
  de Kwakzalverij ging er tegenin en er moest toch vervolgd worden, maar de
  Vrijmetselaars ontsprongen de dans: ze werden wel schuldig bevonden maar werden
  *niet* bestraft. De Inspecteur die aan de goede kant stond (toevallig de broer
  van oud-lijstgenoot Hein van Meeteren), werd daarentegen *ontslagen*. Zo gaan
  de dingen in de wereld - want de wereld is immers niet echt. De wereld bestaat
  in het geheel niet. De wereld is een bedenksel van Mercurius, de Rex Mundi. De
  wereld is van de Vrijmetselarij.

  Op zich is het natuurlijk niet zo raar als de Olympische Ringen voor de Olympische
  Goden staan en dat de Olymsche goden op hun beurt weer voor de planeten (we
  gebruiken zelfs hun Latijnse namen voor de planeten). De truc is om 7 ringen te
  zien in plaats van de gebruikelijke 5 - want dan zijn de 7 planeten weer compleet.

  Ik kende het hele verhaal al dat ik hier vandaag opschreef maar zag pas gisteren
  in TV-commercials dat er iets aan de hand was met de ringen. Men moet dus kijken
  welke kleur ze hebben - en bovenal: welke kleuren ziet men niet ? Als men geen
  wit ziet dan kan die oranje ring dus achter de witte zitten en de witte ziet men
  niet omdat de achtergrond wit zij. Het is het bekende 'hidden in plain sight'.
  Doodsimpel - kom er maar eens op. Op een potje Calve pindakaas ziet men overigens
  hetzelfde trucje toegepast - ik kende het al.

>Komt dat van de wietdampen in de binnenstad van Mokum of is het pathologisch?
> Hallucineerden maar meer mensen zodat ze weer onbevooroordeeld naar de wereld
>kunnen kijken.

  Het is eigenlijk precies het omgekeerde.

  Voorbeeldje: Morgen is het weer homodag in Mokum. Dan zien we dus overal
  6-kleurige regenbogen (ze hangen nu al overal, trouwens). Maar in de *echte*
  regenboog zitten 7 kleuren: er zit ook blauw in (de kleur van Jupiter, de
  God van Rome waartegen Vrijmetselaars met hun Satan al eeuwen oorlog voeren).
  Homogod Mercurius (het symbool voor homosex is de astrologische glyph voor
  Mercurius) laat ons in de fysieke wereld 6 kleuren zien maar in de verborgen
  wereld zegt Apollo tegen ons dat we beter moeten kijken - want dan zien we
  er 7.

  Probleem is dat de meesten van ons louter oog hebben voor Mercurius en Apollo
  niet kunnen zien. Louter luisteren naar het kabaal van Mercurius in plaats van
  naar de stilte van Apollo. Het is allemaal een trucje en je hoeft alleen maar
  het trucje te zien. Natuurlijk bestaat Apollo ook niet en is ook dat weer een
  verhaal - maar da's niet het punt waar het hier om gaat.

>Stanislaw Lec: 'Alleen wie gezond verstand heeft, wordt krankzinnig'.

  Het is simpeler: mensen denken te veel. Mensen denken steeds weer alles zeker
  te weten. Men moet minder denken en meer twijfelen. Want men kan het echt
  gewoon zien. Niet degenen die Apollo *wel* zien en horen fantaseren er maar
  wat op los maar degenen die hem *niet* zien. Maar dat hebben de laatsten niet
  door want ze zien en horen Apollo immers niet. Voortdurend speelt het
  *omgekeerde* van wat mensen menen te moeten denken.

  Maar we hoeven helemaal niets.