[D66] Garmonbozia: Top EU bestaat uit Vrijmetselaars

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Aug 1 11:07:19 CEST 2012

  Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl>,
>Beide aardbevingen in deze steden op dezelfde breuklijn schijnen getriggerd
>te zijn doordat de afstand aarde-maan op beide dagen relatief heel klein
>was. En volgens Newton neemt de kracht toe/af met het kwadraat van de
>afstand.

  Als je refereert naar getijden-krachten: deze gaan met 1/r^3. Dit speelt
  op manen van Jupiter en Saturnus maar ik kan me niet indenken dat het op
  Aarde speelt. Aardbevingen ontstaan omdat platen van de aardkorst langs
  elkaar schuren of uiteen drijven.

>Hebben dit soort uitzonderlijke maanstanden ook hun plaats in jouw
>astrologische verklaringen? Kunnen we hierop mogelijk het einde der tijden
>baseren zoals de Maya's dat ook deden?

  Neen hoor. Meer dan dat het bij een Zonsverduistering altijd Nieuwe Maan
  zij en bij een Maansverduistering altijd Volle Maan is er niet aan de
  hand. Bij de astrologie van de Maan gaat het om mythologische verhalen
  die gebaseerd zijn op wat men aan de hemel kan zien vanaf de Aarde. Bij
  de Zon, planeten en sterrenbeelden trouwens ook.

  Het Einde der Tijden komt oorspronkelijk uit Egypte en gaat over het
  sterven en wedergeboren worden van de Zon - en vervolgens is dit weer
  van toepassing op mensen met alle bedrog vandien.

  Zo betekent 'reincarnatie' niet dat men na de fysieke dood terugkeert
  maar dat men tijdens het fysieke leven geestelijk sterft en een ander
  personage het lichaam komt bewonen. Ofwel: men wordt gehersenspoeld en
  weet niets meer van het verleden - er zit domweg een ander verhaal in
  iemands hoofd (en dat verhaal zegt ondermeer dat de dingen nooit anders
  geweest zijn als dat men op dat moment waant).
  Orwell schrijft er ook over in '1984': het boek eindigt met de reincar-
  atie van de hoofdpersoon na een bezoekje aan Kamer 101 (dat is dus de
  Zonsverduistering - want 101 = CI = de Zonsverduistering (C) + de Ene).
  Reincarnatie bestaat dus wel degelijk en er is niets bovennatuurlijks
  aan. Zo nu en dan zien we beelden van een nieuwslezeres van de Noord-
  Koreaanse TV (vorige week was ze er weer). Deze mevrouw is overduide-
  lijk gehersenspoeld - maar wat we niet beseffen is dat we er zelf ook
  zo aan toe zijn (althans: de meesten van ons). We zien het alleen niet
  - juist omdat we gehersenspoeld zijn. Die Noord-Koreaanse nieuwslezeres
  denkt ook dat zij alles beter weet...

  Dat gedoe met Ragnarok speelt per defitie tijdens Midzomer (dan staan
  de twee honden aan de daghemel en zien we ze dus tijdens een Zonsver-
  duistering) en dat Maya gedoe speelt tijdens Midwinter. In de astro-
  logie gaat het dan over de Gouden en Zilveren poort en dit heeft in-
  derdaad iets met reincarnatie in de Griekse en Egyptische mythologie
  te maken. Goden reincarneren via de Gouden Poort (Midwinter) en mensen
  via de Zilveren Poort (Midzomer). Vrijmetselaars liggen wakker van dit
  soort dingen maar het gaat uiteraard nergens over. Als je goed kijkt,
  zit ook hierin een 101 verborgen: de keerkringen met daartussen de Zon.
  Of de pilaren van Herakles, of het sterrenbeeld Gemini. Het is allemaal
  hetzelfde.

  Er zit overigens een addertje onder het gras: als men de astrologische
  codes in de wereld van vandaag wil begrijpen dan moet men kijken naar
  de astrologie ten tijde van de Titanomachie (800 voor Chr.) en *niet*
  naar wat men vandaag aan de hemel ziet. Destijds stond de Midzomerzon
  in het sterrenbeeld de Kreeft (tegenwoordig in de Stier) en dit ziet
  men bijv. terug in het logo van de kankerbestrijding. Het zwaard dat
  in de krab (het sterrenbeeld Cancer) staat is het zwaard van Athena
  waarmee Herakles in zijn Tweede Werk de sterrenbeelden Kreeft en Water-
  slang doodde - en dit staat voor de Midzomerse Zonsverduistering. Het
  KWF is dus Vrijmetselarij; met wetenschappelijk onderzoek naar kanker
  heeft het niets te maken.

  Rond 2600 schuift het lentepunt van de Zon het sterrenbeeld de Waterman
  binnen en dit betekent het 'Tijdperk van Aquarius' dus echt. Het zwaard
  van Athena staat dan tijdens Midzomer prachtig in het sterrenbeeld de
  Stier en de stier is Zeus: dan vindt de moord op Zeus dus plaats. Hier
  gaat het stierenvechten heimelijk over (de stierenvechter is Mercurius).

  Hier hebben al die idioten die ons zitten te misleiden met hun rare
  verhalen het echt over maar hun slachtoffers zien het niet omdat ze
  wanen dat die verhalen die erom heen gesponnen worden - en die onze
  wereld vormgeven - echt zijn.
  Zoals thans met de Euro... mensen zien wel dat er iets grondig mis is
  met die Euro en snappen niet waarom die Europese schurken er niets aan
  doen - maar ze zien niet dat het soort verhalen als hierboven daadwer-
  kelijk op de Euro staan afgebeeld en dat die Europese schurken dat ver-
  haal ook echt aan het uitvoeren zijn. Het is steeds weer hetzelfde: men
  ziet het domweg niet omdat men waant dat men naar iets anders zit te
  kijken. Maar dat andere bestaat helemaal niet, het zit domweg tussen de
  oren van de slachtoffers.

  En dan te bedenken dat het uiterst simpel zij om de werkelijkheid te
  zien...