[D66] museumtip?

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Tue Apr 10 20:19:53 CEST 2012

Bert,

In Berlijn gaat het volgens mij niet alleen om de kunst in de musea.

Uit de Internationale Bau Ausstellung (IBA) in 1984 zijn er genoeg
voorbeelden van Architectuur overgebleven. Ook bepaalde andere gebouwen,
niet direct voor de IBA’84 gebouwd zijn de moeite waard: o.a. de Philarmonie
, maar ook een recenter gebouw zoals het nieuwe Hbf en de wanstaltig
verkracht Rijksdag.

Of wat dacht je van nog steeds Oostblok aandoende Unter den Linden ? J.

Viel spass Drüben!

Ernst Debets/

Zaanstad