[D66] museumtip?

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Tue Apr 10 09:55:42 CEST 2012

Ok, interessant, want we gaan binnenkort naar Berlijn. En Sovjetkunst
blijft intrigerend.. Trouwens, Van Abbe ook een mooi idee...
Eh, misschien moet dit maar niet via de lijst? Of plezieren we de
kunstminnenden onder ons?

Op 10 april 2012 09:51 schreef Antid Oto <protocosmos66 at gmail.com> het
volgende: