[D66] Socia l l isten ..

T. Jouwstra tjouwstra at wxs.nl
Wed Apr 4 23:30:04 CEST 2012

Ernst,

Leerdam heeft al eerder in de kamer gezeten hoor, en hij was niet onverdienstelijk. Zometeen (paar minuten) op nieuws op 3 commentaar van Beellen. Ik vind zelf tamelijk flauwe grappen, die mij ook niet veel zeggen over de man, ik weet niet eens of Jablabla tot zijn portefeuille behoorde, en ja, het wachten is tot ook van de onzen er in tuint.

Groet,

Tjerk