[D66] Garmonbozia: Leestip UvA: Ragnarok (3)

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Sun Sep 4 23:08:53 CEST 2011

Op 1 september 2011 01:29 schreef T. Jouwstra <tjouwstra at wxs.nl> het
volgende:

Ik blijf erbij: Lees Umberto Eco's laatste roman: De begraafplaats van
> Praag. Alle complotten van de 20-ste eeuw vinden daar hun oorsprong.

??

Had het boek dan niet verboden moeten worden ? :)

Je levert overigens geen enkel bewijs voor je bewering, Tjerk.
De oorsprong ??

> En je raadt het al: de vrijmetselaars spelen de hoofdrol.

:)) LOL

'De mensen geloven alleen hetgeen ze al weten

...., dat was de schoonheid van de Oervorm van de Samenzwering.'

Semiotics for Beginners<http://www.aber.ac.uk/media/Documents/S4B/sem01.html>

Henk Elegeert