[D66] Opsplitsing banken idee voor D66?

John Wijsmuller j.wijsmuller at planet.nl
Mon Oct 31 12:48:20 CET 2011

Beste Henk,

1. De verplichting om loonbetalingen via een staatsbank te doen, maakt
een totale automatisering van belasting- en premieheffing mogelijk.

2. Het kan alleen als ons systeem grondig vereenvoudigd wordt. Daarmee
zou het niet alleen buitengewoon gemakkelijk, maar ook zeer goedkoop worden.

Mijn doelstelling is dat we geheel zonder boekhouding of belastingopgave
kunnen leven, leven met losse handen!! (en daar gaat het nu ook al naar
toe!!)

Hartelijke groet, John