[D66] Occupy beweging in Nederland

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Thu Oct 13 21:35:04 CEST 2011

Het zal je verbazen Henk, maar ik ben het er helemaal mee eens.
Misschien met uitzondering van punt 4 (Hedge funds zijn niet de
boosdoeners), en punt 5, omdat ik vind dat de politiek daar niet over gaat -
tenzij er staatssteun inzit.

Maar; breek de monopolies, laat banken zelf de problemen oplossen (m.n. de
obligatiehouders, die geen enkel risico dragen), en geen publiek geld naar
private lobbies: zo is dat!

Groeten,
Bert.

Op 13 oktober 2011 17:42 schreef Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> het