[D66] Garmonbozia: Dexia (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Oct 11 11:32:36 CEST 2011

  Ik, eerder, over verborgen codes in de naam 'Dexia',
>Men kan *hetzelfde* zien in het Dexia-logo,
> https://www.dexia.be/info/nl/iws/images/bg_header_logo.png
>De 'X' (da's in dit soort codes altijd de plek waar de twee
>sterrenbeelden Hond samenkomen tijdens een Zonsverduistering)
>bestaat uit de Melkweg die overspannen wordt (hier komt het
>woord 'overspannen' en 'stress' trouwens vandaan).
         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Een 'bank' is eigenlijk een oever van een rivier (schaapjes
>op het droge hebben en zo) en de Melkweg is in de Vrijmetselarij
>behalve een Muur en een Weg tevens de Hemelse *rivier* (pendant
>van de Nijl). Men ziet derhalve het overbruggen van een rivier
>- en da's hetzelfde plaatje dat op de achterkant van alle
>Eurobiljetten staat (daar zijn de honden de coupures van de
>biljetten). Hoezo toeval ?

  Merk op dat hierboven tevens de verborgen betekenis staat voor
  de 'stress-test' van banken. Ook die gaat over de gespannen
  tweekoppigheid van Satan. Vandaar dat de 'stress-test' van de
  onderhavige bank, Dexia, niets inhield. En dan te bedenken dat
  Dexia het er beter vanaf bracht dan Nederlandse banken.

  Men was deze zomer 'vergeten' om bij de 'stress-test' van banken
  het effect mee te nemen van het omvallen van Griekenland. Terwijl
  dit nu juist zogenaamd de aanleiding was om de test te doen. Ach
  ja, een kleinigheidje... men vergeet wel eens wat.

  Zou er nog iemand zijn die zoiets uberhaupt gelooft ?