[D66] Zoeken in de D66-lijst weer mogelijk

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue May 24 11:15:32 CEST 2011

Vanuit de SidebarTab voor D66 op mijn website,
   http://www.fluks.combidom.com/javascript/sidebar_d66.htm
kan men weer zoeken in deze D66-lijst.

Tik de zoekterm in en geef een return. Een JavaScriptje
schrijft dan een aan D66 aangepaste Google-pagina met alle
vondsten in het webarchief.

Het lijkt me dat men op deze wijze ook een echte zoekmachine
kan schrijven waarmee men binnen een bepaalde periode (maand,
jaar) kan zoeken. Deze staan immers in de archieven van deze
lijst vermeld en dus kan men Google alleen in die archieven
laten zoeken. Gezien de huidige JavaScript kan zoiets zo
moeilijk niet zijn.

Marc Fluks, Amsterdam