[D66] Obama at Ground Zero

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Fri May 6 10:48:35 CEST 2011

2011/5/6 Antid Oto <aorta at home.nl>

> Elendgeert

Ken ik niet. Elegeert wel. Oto, die bestaat niet ... is een schuilnaam
-communisten eigen (wegduiken, opgaan in de massa)-, meer niet.

> is een ex-PPRer?

... is just an other orchestrated campaign exploited for the most
reactionary purposes. :)

Heb je (zelf) nog iets zinnigs over de dood van Bin Laden, of Obama ?

Het niet prijsgeven van de foto van Bin Laden - en dus bewijs leveren over
diens dood -  zou weleens een geheel tegengesteld effect kunnen hebben op de
langere termijn. Het niet aantonen sluit ook - aan welke kant je ook
staat- het daadwerkelijk kunnen verwerken uit, namelijk.

Henk Elegeert

> the

> jingoism and

> lopen
> is,
>
> Bij de PPR stond extra-legal assassinations volgens mij niet in het
> verkiezingsprogramma.

> Bevrijdt van wat? Ja inderdaad, al die tijd dat Elendgeert heeft moeten
> lijden
> onder het communisme is hem niet in de koude kleren gaan zitten.

Precies, solidiar met de onderdrukten.

> Ik heb niet de indruk dat Elegeert ooit een voet op Cubaanse bodem heeft
> gezet.

Och och, Oto wel. Nou proficiat, hoor. Mare wat moet ik met dezes onzin?

> Maar wie weet is hij ooit met een bootje ontsnapt en hij zich daarna in het
> altijd indrukwekkende en vrijheidslievende Venray gevestigd.

Het is een alles behalve een vrijheidslievend dorpje, Oto.
Kerkdorpfascisten, ook wel madrasses genaamd bestieren het dorpje - dat
alleen al om die reden maar geen stad kan/mag/wil worden. Was jij ook daar
om ala de jaren '50 (vorige eeuw) een deuntje mee te toeteren in een van de
plaatselijke fanfare's ter gelegenheid van het 'bevrijdingsfeest' ?

Overigens: bij vrijheid en vooral een feest in dienst daarvan, dient wat mij
betreft nu juist de vrijheid van allen voorop te staan. Daar is hier al
jaren geen sprake meer van, zoals je weet. Varkensbaai, zei je? Daar zeg je
zo wat !! :)

> Koekje erbij?

Cubaans, en in slavernij gemaakt voor het spekken van de Cubaanse staatskas,
middels het uitbuiten van t(o)er(oer)isten uit het (vrije) westen?

Henk Elegeert