[D66] ing. Paul

Antid Oto aorta at home.nl
Tue Mar 22 21:34:01 CET 2011

En dan komt ene ing. Paul van Royal HasKoning plotseling in beeld. Maar waar was
de Nederlandse ambassade in 2002 betreffende ondergetekende in DF toen hij in
een navenante  penibele situatie zat? :) En nu zit men met de gebakken peren.
Ok, ik praat in raadsels voor de lijster, maar als men de Armageddon-these
serieus neemt dan overweeg ik een vrijwillige "rode" bijdrage in de
administratieve huishouding van Bruin om het tij te keren. Voor de laatste keer
dan. Kortom o.a. een claim op instemmingsrecht van art. 100. Het ondenkbare
denkbaar!

BTW, is er al eens wetenschappelijk onderzoek verricht naar inefficiënt (Bakker)
vs efficiënt (AO) lobbyen? Dat vraag ik omdat de commissie SVW mijn voorgestelde
agendapunt binnenkort gaat behandelen met de kromme de Krom. Heb de uitnodiging
gisteren ontvangen. Uiteraard heb ik een smoes om niet naar dat reformistische
Haagse circus te hoeven gaan.

Dus maar weer terug naar lurkmodus.

ing. A.O.