[D66] Lobbyist Bert Bakker blij met Telegraaf

Antid Oto aorta at home.nl
Mon Jun 6 09:51:44 CEST 2011

Bert Bakker doet vrolijk mee met de (rechtse) debilisering van Nederland?

Ik kan me wel zo voorstellen dat de Telegraaf helpt om de lobbyisten van Meines
meer armslag te geven bij hun lobby-activiteiten. Als de telegraaf schreeuwt is
de lobbyist ook niet ver weg om de politicus te wijzen "wat er onder het volk
leeft" . Hoe dommer de politicus, hoe meer kansen voor het kapitaal. Anders kan
ik deze outcoming van Bakker niet verklaren, behalve natuurlijk zijn affiniteit
met rechts Nederland.