[D66] Emigratie (van de discussielijst)

Erik van den Muijzenberg muijz at dds.nl
Thu Jul 28 22:05:09 CEST 2011

Goh Fritz, dit is nou wat je noemt 'saved by the bell' nietwaar?

Nadat hier de laatste dagen is gebleken dat je al... ahum
'argumenterend'
zal ik maar zeggen... nog geen deuk in een pakje boter kunt slaan en
je je
blijkt te beroepen op een artikeltje in nrc.next, poets je maar gauw
de plaat
onder het ophangen van weer een nieuw larmoyant verhaal - nu dan dat
een emigratie maaaaaaaanden lang duurt (overdrijf je nou niet 1000%
Fritz?) en het je blijkbaar onmogelijk maakt deelnemer van deze lijst te
blijven (hebben ze in je nieuwe vaderland geen internet of zo?).

Ik woon niet in Nederland, maar dat verhindert mij helemaal niet om de
ontwikkelingen in Nederland en op deze lijst te blijven volgen.
Hetzelfde geldt voor Mark Giebels meen ik.
Dus in mijn oortjes klinkt je verhaal voornamelijk als een
verschrikkelijk
slappe smoes

Maar goed, gezien de wartaal die je uitslaat kan ik me voorstellen dat
je
graag op een nog enigermate elegante wijze de deur achter je dicht
wenst te trekken.
Rest alleen nog een antwoord op deze prangende vraag: welk land ga
je dan wel verblijden Fritz met je warhoofdige aanwezigheid?

Erik vdMb