[D66] URL: Manifest Breivik

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Mon Jul 25 16:30:08 CEST 2011

Op 25 juli 2011 10:59 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at combidom.com>het volgende:

>  Mark Giebels <mark.giebels at gmail.com>,

> Zie,
>  http://media.rtl.nl/media/**actueel/rtlnieuws/2011/**manifesto2083.pdf<http://media.rtl.nl/media/actueel/rtlnieuws/2011/manifesto2083.pdf>
>
> Hij tekent als (pagina 16),
>  Andrew Berwick, London, England - 2011
>  Justiciar Knight Commander for Knights Templar Europe
> Oftwel: hij tekent als Vrijmetselaar.
>
> Op de kaft van het boek staat dan ook het Tempelierskruis.
> Paragraaf 3.11 en volgende gaan in hun geheel over de
> Tempeliers. Op pagina 826 staat het bekende symbool voor
> [...]

het 'lot van de heersende machten'.

Maar, uit niets blijkt dat ie ook werkelijk tot de vrijmetselaars behoort.
In tegendeel zo hoor je uit die hoek. (Radio 1, eerder vanmiddag)

En ook die (hoge?) positie zou ie ook niet hebben kunnen bekleden die hij
claimt.
Simpelweg vanwege zijn leeftijd al niet, nog los van de positie als
leerling, gezel en tenslotte meester.

Henk Elegeert