[D66] Garmonbozia: Breivik

Fritz van Rikxoort fritz at rikxoort.demon.nl
Sun Jul 24 12:13:30 CEST 2011

Deze man is uiteraard (ook) niet okay.
Helaas gezien de gruwelijke gevolgen van zijn daden
heeft hij wel kritiek die hout snijdt.
Dat is vaak met terroristen het geval overigens,
maar het doel heiligt niet de middelen!

Mij viel op dat volgens een vml. klasgenoot
hij het altijd opnam voor kinderen die getreiterd werden.

Nogmaals niets goed te praten,
maar onrecht en onoprechte handelswijzen (meestal van politici)
leiden tot woede en frustratie bij mensen met rechtvaardigheidsgevoel
en bij enkelen tot eigen rechter spelen en dit soort "wanhoops"-daden.

Uiteraard is zorg voor veiligheid een groot goed,
maar zolang mensen en politici onoprecht anderenals mens negeren
zullen er ook altijd als een boomerang reacties zijn.

Uit de faceboek-pagina van Oslo/Utoya-terrorist Anders
Behring Breivik (gemirrored door GeenStijl),
   http://www.geenstijl.nl/archives/images/AndersBehringBreivik.html
valt op te maken dat deze meneer nogal geinteresseerd
is in het soort zaken dat ik hier zo nu en dan als
zijnde buitengewoon abjecte bezigheden van Geel D66
opvoer.

Breivik is dan ook Vrijmetselaar (lid van Saint Johannes
Lodge in Oslo. Hij staat in z'n Vrijmetselaarspakkie op,
   http://www.dailymail.co.uk/news/article-2017709/Anders-Behring-Breivik-arrested-holiday-island-massacre.html
   http://static.prisonplanet.com/p/images/july2011/230711breivik.jpg

Waaruit maar weer eens blijkt hoe ver het Gele geloof
wel niet kan gaan. Ook Tristan van der Vlis (degene die
in Alphen aan de Rijn een bloedbad aanrichtte) was met
dit verhaal bezig. En - uiteraard - de Eurotop die deze
week over Griekenland en de Euro vergaderde.

Enfin, de zoveelste waarschuwing.
En het zoveelste bewijs dat dit verhaal ook *echt* zij
- ook al kunnen velen het niet zien.