[D66] Open data is nog geen open overheid

Fritz van Rikxoort fritz at rikxoort.demon.nl
Thu Jul 21 09:47:53 CEST 2011

Dat ben ik totaal niet met je eens, dat ze zo integer zijn.
Ook bij D66 zijn het vooral narcisten
en meestal alleen voor de buhne doen ze aan getuigenispolitiek,
werkelijk oprechte betrokkenheid bij mensen en rechten is schaars.

Maar in dit specifieke geval zitten ze eindelijk goed:
open die beerput.
Makkelijk waar ze zelf eens geen vuile handen hebben, dat wel.

Zeg, fritzieboy, met jouw integere partijen als PVV en d'66 komt vast
alles in
orde. [!]
Dat zijn allemaal nette mensen.