[D66] D66 Amsterdam wil 'grondrechten voor taxipassagiers'

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Wed Jan 26 16:05:51 CET 2011

Op 25 januari 2011 12:12 schreef Bert Bakker <bertbakker7 at gmail.com> het
volgende:

> Die blindengeleidehond staat zeker voor de dode Hond?

Ehh, bedoel je deze, Bert, nee toch? ;)

Vrouw verhangt pitbull aan boom: “Ik moest van
God”<http://www.nieuwslog.nl/2011/01/25/vrouw-verhangt-pitbull-aan-boom-ik-moest-van-god/>

De 65-jarige Miriam Fowler Smith uit South Carolina ( VS ), heeft een
pitbull opgehangen en in brand gestoken toen ze merkte dat het dier zijn
tanden in haar bijbel gezet had. De vrouw verhing de hond aan een boom.

Volgens Smith was het een duivelse hond omdat hij haar bijbel had vernield.
God had volgens haar een bevel gegeven om de hond te doden. “Ik moest van
God”
..."

Henk Elegeert