[D66] Wie kan de politieke barometer nog lezen ?

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jan 21 14:03:53 CET 2011

  Bert Bakker <bertbakker7 at gmail.com>,
> Maar kan iemand de resultaten van deze week svp doorsturen?
> Want dat is (ook) wat Marc-A F bedoelde...

  ...inderdaad...  :-)

Hieronder het format dat ik altijd hanteer...
Als een van degenen die het wel kan lezen de laatste twee
colommen zo nu en dan update en naar de lijst mailt, weten
we allemaal hoe de vlag er momenteel bijstaat. Wel aardig
i.v.m. verkiezingen op twee maart en zo.

Peilingen van 16 december 2010 (de laatste
totdat de site veranderde)
            Verkiezingen   Peilingen
            %  zetels      %  zetels
VVD          20.5   31      22.8   35
PvdA         19.6   30      16.1   24
PVV          15.5   24      17.4   26
CDA          13.6   21      12.5   19
SP            9.8   15       8.8   13
D66           7.0   10       8.0   12 <--
GroenLinks    6.7   10       7.7   12
ChristenUnie  3.2    5       3.4    5
SGP           1.7    2       1.6    2
PvdD          1.3    2       1.4    2