[D66] Dit kost ook geld

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Wed Jan 19 11:29:18 CET 2011

Bij RTL zijn ze er gisteren ingedoken, en het blijkt dat de RVD heel veel
van dat soort domeinnamen heeft gereserveerd.
Behalve godverdomme.nl ook nog HeilHitler.nl en zo meer. Vraag: weten we ze
allemaal te bedenken?
Heeft overigens wel bijzondere kantjes. Ik bedoel, wat willen ze allemaal
tegenhouden op het internet door zulke domeinnamen preventief te reserveren?
En hoe ver gaat dat?

Op 18 januari 2011 10:29 schreef Bert Bakker <bertbakker7 at gmail.com> het
volgende: