[D66] D66-fractie Amsterdam-West valt uit elkaar

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Thu Jan 13 13:54:57 CET 2011

Op 13 januari 2011 13:29 schreef Antid Oto <aorta at home.nl> het volgende:

Ik dacht al, waar is die Oto gebleven ... :)
Retreate, gokte ik. Komt daar blij en verlost van terug, maar neen.

Inderdaad D66 is mijn partij niet,

Gelukkig ... :) Kon me er ook al niets bij voorstellen, eerlijk gezegd. ;)
"Antid Oto, oprichter, tevens eigenaar van D66", het is mij een gruwel. :))

> dus ik gniffel bij dergelijk triviaal
> partijleed binnen D66.

Het is ook niets vergeleken bij schijnprocessen, verbanning, dood door
ophanging, etc ...

> Misschien kan D66 toch iets leren van het verguisde
> democratisch centralisme ? (!)

Leren van ... ?? Leg dat maar eens uit ...

Henk Elegeert