[D66] Ledenlijst

Carlo Hagemann c.hagemann at maw.ru.nl
Mon Jan 3 11:29:58 CET 2011

Dag Henk (en de lijsters),

ik zocht inderdaad al eerder naar je emailadres om mij van de lijst te
laten verwijderen.
Ik heb besloten dat ik na jaren trouw lurkerschap toch maar afscheid
neem van de lijst. In alle eerlijkheid moet ik zeggen dat de lijst voor
mij niet meer zo interessant is als jaren geleden.

Ach, ik heb er nog een gepubliceerd onderzoek aan kunnen wijden, en ook
toen voldeed de kwaliteit van de discussie niet aan alle criteria die de
Internet-euforici vanzelfsprekend achten.

Ik heb me bij tijd en wijle geamuseerd met de lijst, maar zie dat ik de
dagelijke digest de laatste jaren nog nauwelijks bekijk. En dan moet ik
de knoop maar doorhakken.

Ik wens jullie in ieder geval nog een prettige en vruchtbare discussie.

Henk, wil je me als ontvanger van de lijst afhalen?

Dank en groet,
Carlo Hagemann

--
Dr. Carlo PM Hagemann