[D66] AHA-erlebnis

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Mon Jan 3 10:10:02 CET 2011

Hehe, men heeft mij gelukkig niet gevraagd om mee te zingen.
Maar ik ben wel benaderd door de maker, Robert Oey, de echtgenoot van Femke
H., of ik Lousewies niet kon overhalen om wel mee te doen. En mee te zingen.
Maar ik heb haar dat van harte afgeraden ;-))

Op 24 december 2010 17:03 schreef Henk Elegeert <h.elegeert at gmail.com> het
volgende: