[D66] Nieuwjaarsgroet

Marcèl van Dalen m.dalen10 at chello.nl
Mon Jan 3 09:54:35 CET 2011

Een gezond 2011 gewenst!
Groet,
Marcèl van Dalen
  -----Oorspronkelijk bericht-----
  Van: d66-bounces at tuxtown.net [mailto:d66-bounces at tuxtown.net]Namens Bert
Bakker
  Verzonden: maandag 3 januari 2011 9:27
  Aan: informele D66 discussielijst
  Onderwerp: Re: [D66] Nieuwjaarsgroet

  Ben ik ook benieuwd naar, Henk. Willen de anoniemen zich melden?

  En verder natuurlijk een ieder de allerbeste wensen voor 2011!
  Groeten,
  Bert.

  Op 2 januari 2011 17:33 schreef Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> het
volgende:

    Democs,
    Ik stuur effe deze nieuwjaarsgroet opdat het nieuwe mailadres in het
geheugen belandt. De afgelopen dagen had ik redelijke sneeuw onder de
latten, dus de stemming is ook redelijk.

    Over die anonieme meelezers gesproken: zit er meer dan *een* geheim
agent op deze lijst? Of hebben zich veel partijbonsjes anoniem verklaard om
geen mening te hoeven hebben?

    Henk Vreekamp, Utrecht