[D66] Abortusstandpunt PVV conservatief

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Fri Feb 25 22:50:44 CET 2011

Henk,

Dit zo lezende denk ik dat Brinkman met iets heel anders bezig is: hij zegt
dat hij 100% voor de staten zal gaan. Dat is, denk ik, niet goet te
combineren met het 2e kamerlidmaatschap. Gezien zijn kritische houding
tegenover Wilders (waarvoor hij met een 11e plaats op de2e kamerlijst van de
PVV gestraft werd) zal hij waarschijnlijk in Haarlem minder de hete adem van
Wilders in zijn nek voelen. Nog afgezien of de PVV in Noord Holland in het
college van gedeputeerden komt (wat God overigens verhoedde om maar een s in
SGP termen te blijven).

Ernst Debets/

D66 Zaanstad