[D66] Waarover zwijgen?

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Fri Feb 25 09:31:41 CET 2011

Ze zijn daar ook behoorlijk de weg kwijt, Henk. Cohen spreekt nu niet echt
tot de verbeelding.

Ik zie ook niet wat er (nu nog) aantrekkelijk is aan de PfdA ? Reeds lang
gelden plat betreden paden over denderen, zonder ook maar enige vorm van
vernieuwing. Zelfs niet in het eigen denken over ???!!! Laat staan,
debat/discussie !!! Dat geeft zwaar te denken, toch?

Willen ze verdomme tot overmaat van ramp jeugdzorg en onderwijs gaan
combineren. Kabinet kiepert jeugdzorg sowieso al over de schutting richting
gemeente zonder het gestuntel daar eerst al goed in beeld te hebben. Dat nog
los van de Decentralisatie die al geen doorslaand succes is.

Dolgeile SP-er(je)s wedijveren met CU-ertjes, en die willen wel (dolgraag)
de baas spelen over kinderen van anderen, of zich bemoeien met gezinnen, en
worden daarin ook nog eens ruimschoots geholpen door de Pfda met die
belachelijke ideeën ?!! Waar zijn die in godsnaam mee bezig? Kinderen
africhten naar hun (aso)sociaal model? Hoeveel kinderen zitten ten onrechte
nu al niet langer bij hun natuurlijke ouders? En dat op grond van dwaze OTS

Wat m.a.w. is er nog sociaal-economisch aan de Pvda, Henk? Kan me nog een
tijd herinneren waarin tenminste de burger (en diens belang) nog wel
centraal stond, maar dat is intussen wel al heel erg lang geleden ...

Henk Elegeert

Op 25 februari 2011 08:53 schreef Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> het
volgende: