[D66] Joosje...

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Tue Feb 22 22:01:22 CET 2011

Glenn,

De problemen bij de pensioenfondsen zijn niet alleen ontstaan door een greep
in de kas door de werkgevers (Dit onder goedkeuring , althans ten minste met
medeweten van Wim Kok).

De pensioenfondsen hebben ook hun hand overspeeld om te kunnen meedoen met
het grote graaien:

Hedgefunds die door de kredietcrisis in elkaar zakten, staatsobligaties van
malafide Eurolanden zoals Griekenland om maar een paar voorbeelden te
noemen.

Eigenlijk zouden pensioenfondsen ook een soort wetgeving moeten krijgen die
nu voor de lagere overheden van toepassing is (wet FIDO en wet RUDDO,
ingesteld na de Ceteco en de Icesave affairres).

Ernst Debets/

Zaanstad