[D66] Euro-blues/Nutsbedrijven-blues

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Thu Feb 17 15:57:31 CET 2011

Op 17 februari 2011 13:49 schreef ReindeR Rustema <
discussions at reinder.rustema.nl> het volgende:

> betere service ... Ja ... leuk !!

> Al lid van de Consumentenbond?

Die gaat niet over mijn rechten ... Gaan de jonge Ieren lid worden van zo'n
bond, denk je?

> geen reet aan hebt, immers; de echte of betere service wordt door geen
> enkele concurrent meer geleverd.
>
> Welk product zoek je?

Vrij Burgerschap, die als consument ook echt wat te kiezen heeft en niet
slechts opgescheept met keuzes die kennelijk al voor mij door anderen
bepaald zijn.

Je bent wel erg ver van huis, niet? Product ....

> U klaagt in het openbaar, bent u zich daarvan bewust?

Vertel ...

Henk Elegeert